fbpx

Bussum – Huizerweg 46

Huizerweg 46

Bussum
Soort object:
Kantoorruimte
Oppervlakte:
120m²
In units vanaf:
120m²
€ 1.675,00
per maand excl. BTW
beschikbaar

Omschrijving

UITSTEKENDE ZICHTLOKATIE OP DE HOEK SINGEL EN HUIZERWEG!
GEHEEL GERENOVEERDE WINKEL-/KANTOORRUIMTE (TURN-KEY).

Aan de druk bezochte en levendige winkelstraat bieden wij te huur aan een karakteristieke (oa glas-in-lood) HOEKWINKEL/KANTOORRUIMTE v.v. een nieuwe glazen pui (rondom) met kelder, patio en achteruitgang. Totaal vloeroppervlak circa 60 m² + kelder.

Huizerweg is één van de belangrijkste ontsluitingsroutes van het centrum en heeft een diversiteit van winkels, waar zowel food als non-food branches vertegenwoordigd zijn. De winkel/kantoorruimte is uitstekend bereikbaar en er zijn voldoende (betaald) parkeermogelijkheden voor de deur.

De brede en hoge etalage zorgt voor een goede lichtinval waardoor de ruimte heerlijk licht is.
De kelder is middels een trap in de verkoopruimte bereikbaar. Kelder is beperkt te gebruiken wegens vochtproblematiek.

INDELING
Gehele winkel-/kantoorruimte is gerenoveerd en v.v. een hoog afwerkingsniveau waaronder strak gestucte wanden en plafonds, inbouwspots, vloerverwarming, nieuwe tegelvloer, pantry en toilet.

Entree middels deur aan voor- of hoekzijde, zijgevel te openen met openslaande deuren, tegelvloer gelegd in Hongaarse punt, meterkast, pantry met vaatwasser en koelkast, toilet met fontein, stahoge kelder onder gehele winkel, deur naar patio aan achterzijde. Rondom winkel een overstek, ideaal om producten te presenteren.

Er is een actieve winkelvereniging.

PARKEERGELEGENHEID
Betaald parkeren voor de deur.

AANVANGSHUURPRIJS
€ 1.675,- per maand, exclusief BTW en servicekosten.

BESTEMMING
De bestemming betreft ‘Gemengd – 1’, waarbij bedrijven met detailhandelsdoeleinden of publiekgerichte dienstverlening zijn toegestaan.

SERVICEKOSTEN
Huurder is een voorschotbedrag op de servicekosten verschuldigd van € 175,-- per maand, exclusief BTW t.b.v. de levering van energie en water. Nacalculatie van het voorschotbedrag geschiedt jaarlijks via een tussenmeter.
Huurder zal zelf zorg dragen voor de levering van communicatieve diensten.

OPLEVERINGSNIVEAU
De winkel-/kantoorruimte wordt opgeleverd met de navolgende voorzieningen:
- nieuwe houten pui met openslaande deuren;
- nieuwe tegelvloer in Hongaarse punt gelegd*;
- gestucte wanden en plafonds;
- nieuwe hoogwaardige verlichting (inbouwspots*);
- nieuwe toilet en pantryvoorziening;
- c.v. ketel met vloerverwarming.

Ten aanzien van de met * aangegeven zaken, aanvaardt verhuurder geen aansprakelijkheid ten aanzien van de werking van voormelde zaken en installaties. Naast de kosten voor onderhoud en herstel, komen ook de kosten voor vervanging voor rekening van huurder.

BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wet op de omzetbelasting 1968.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI Alle Huishoudens (2015=100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSTELLING
Ter meerdere zekerheid van de nakoming van de verplichtingen uit de huurovereenkomst dient een bankgarantie te worden verstrekt gelijk aan 3 (drie) maanden huurprijs te vermeerderen met de verschuldigde omzetbelasting.

HUURPERIODE
5 jaar met 5 optiejaren, waarbij in overleg tussen partijen afwijkende termijnen bespreekbaar zijn.

OPZEGGING
Beëindiging van de huurovereenkomst geschiedt door opzegging tegen het einde van een huurtermijn, met in achtneming van een opzegtermijn van ten minste 12 maanden.

AANVAARDING
In overleg.

HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ 2-10-2012) voor winkelruimte in de zin van artikel 7:290 BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurdersaanpassingen.

VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever.

BIJZONDERE BEPALINGEN
Huurder dient zelf en voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor verkrijging en voortzetting van de overheidswege benodigde toestemming(en) of vergunning(en), teneinde de door huurder beoogde bedrijfsvoering in het gehuurde te kunnen uitoefenen.

Huurder is slechts gerechtigd om in overleg met en na schriftelijke toestemming van de verhuurder naamsaanduiding aan te brengen aan het gehuurde.

De in deze brochure genoemde metrages zijn met zorg berekend. Het verschil tussen de opgegeven en de werkelijke grootte verleent aan geen der partijen enig recht, behoudens ingeval van niet correcte verrekening van de servicekosten. Hierbij geldt als uitgangspunt dat de servicekosten nimmer meer of minder mogen bedragen dan benodigd voor de betaling en/of reservering van de daadwerkelijke gemaakte of te maken kosten.

Contactpersoon

Isabelle Smink

Locatie

Map Data
Map data ©2019 Google
Map DataMap data ©2019 Google
Map data ©2019 Google

Welkom bij ID Café

Hoe drinkt u uw kopje koffie?

Vanuit ons goed bereikbare kantoor aan de Soestdijkerstraatweg 27 te Hilversum, staan wij voor u klaar. Ook zonder afspraak bent u van harte welkom voor een echt Italiaans kopje koffie.

Soestdijkerstraatweg 27,
1213 VR Hilversum
Telefoon: 035 - 720 00 00
Email: info@idbedrijfsmakelaars.nl

Za Op afspraak

Ma - Vr: 08.30 - 17.30
Za: Op afspraak
Volg ons:
035 720 00 00 info@idbedrijfsmakelaars.nl Soestdijkerstraatweg 27, 1213 VR Hilversum