fbpx

Hilversum – Koninginneweg 32-II

Koninginneweg 32-II

Hilversum
Soort object:
Kantoorruimte
Oppervlakte:
107m²
In units vanaf:
107m²
€ 1.450,00
per maand excl. BTW
beschikbaar

Omschrijving

Op prachtige locatie aan de Koninginneweg, op steenworp afstand van het imposante gemeentehuis van Hilversum gelegen, te huur aangeboden kantoorruimte op de 2e verdieping gelegen in de zeer representatieve kantoorvilla, met 3 parkeerplaatsen en buitenruimten. De villa heeft een kenmerkend en klassieke uitstraling met de voorzieningen van nu. Belangrijkste hiervan zijn: glasvezelaansluiting, v.v. dubbele beglazing, brandmeld-/ontruimingsinstallatie. Entree partijen zijn in gemeenschappelijk in gebruik.
 
In de directe omgeving zijn diverse kantoorvilla’s in gebruik bij verschillende branches, w.o. zakelijke dienstverlening en media. Het NS station bevindt zich op loop-/fietsafstand.
 
Meetcertificaat volgens NEN 2580 is voorhanden.
 
LOCATIE
Het gebouw is herkenbaar gesitueerd aan de Koninginneweg, hoek Burgemeester Lambooylaan te Hilversum (centrumgebied), naast hotel Tulip Inn Media Park. Het treinstation ‘Hilversum-Centraal’ is op slechts enkele minuten loopafstand gelegen.
 
OPPERVLAKTE
Tweede verdieping (incl. vliering): ca. 107 m² v.v.o.
Indeling: ruime overloop met zitje, 3 kantoorkamers, keuken, separaat toilet en vliering.
 
HUURPRIJS
€ 1.450,- per maand, excl. BTW en servicekosten, inclusief het gebruik van 3 parkeerplaatsen.
 
PARKEREN
Er zijn 3 parkeerplaatsen beschikbaar, gelegen aan weerszijden van de villa.
 
OPLEVERINGSNIVEAU
Het gehuurde wordt opgeleverd in de huidige staat en daarmee inclusief de navolgende zaken en voorzieningen:
• cv-installatie met radiatoren
• toiletvoorzieningen per bouwlaag (behoudens de 3e verd.);
• keuken-/pantryvoorziening op de 1e en 2e verd.;
• doucheruimte (2e verd.);
• vloerafwerking middels laminaatvloer.
• stucwerkplafonds;
• brandmeldinstallatie;
• isolatieglas in de raampartijen in de buitengevels;
• ict bekabeling*.
 
SERVICEKOSTEN
Voorschot € 35,-- per m²/per jaar, excl. BTW op basis van voorschotnota’s met nacalculatie. Door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten: energie en water, onderhoud c.v. installatie (en overige gebouwgebonden installaties en voorzieningen), brandmeldinstallatie, onderhoud parkeerterrein en tuin, afvoer van kantoorafval, assurantiepremie buitenbeglazing, onderhoud en herstel buitenzonwering en 6 % administratiekosten. Huurder zal zelf zorgdragen voor de levering van communicatieve diensten. Verrekening geschied op basis van het aantal gehuurde m² oppervlakte t.o.v. het totaal aan m² vloeroppervlak.
 
OPZEGGING
Beëindiging van de huurovereenkomst geschiedt door opzegging tegen het einde van een huurtermijn, met in achtneming van een opzegtermijn van ten minste 12 (twaalf) maanden.
 
AANVAARDING
Oplevering van het gehuurde kan in overleg plaats vinden.
 
HUURPERIODE
In overleg, voorkeur langere termijn.
 
HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ juli 2015) voor kantoorruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurdersaanpassingen.
 
BESTEMMING / GEBRUIK
Het ter plaatse geldende bestemmingsplan ‘Noordwestelijk Villagebied’ kent aan de villa de bestemming ‘Kantoordoeleinden (K)’ toe.
 
METRAGE
De in deze aanbieding genoemde metrages zijn met zorg berekend. Verschil tussen de opgegeven en de werkelijke grootte verleent aan geen der partijen enig recht, behoudens in geval van niet correcte verrekening van de servicekosten.
  
BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wet op de omzetbelasting 1968.
 
VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever. Deze documentatie kan derhalve niet als een aanbieding worden beschouwd.
  
HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum, wordt de laatst geldende huurprijs verhoogd op basis van het maandprijsindexcijfer voor de gezinsconsumptie CPI Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal géén daling ondergaan.
 
BIJZONDERE BEPALINGEN
Huurder dient zelf en voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor verkrijging en voortzetting van de overheidswege benodigde toestemming(en) of vergunning(en), teneinde de door huurder beoogde bedrijfsvoering in het gehuurde te kunnen uitoefenen.
Huurder is slechts gerechtigd om in overleg met en na schriftelijke toestemming van de verhuurder naamsaanduiding aan te brengen aan het gehuurde.

Contactpersoon

Isabelle Smink

Locatie

Map Data
Map data ©2019 Google
Map DataMap data ©2019 Google
Map data ©2019 Google

Welkom bij ID Café

Hoe drinkt u uw kopje koffie?

Vanuit ons goed bereikbare kantoor aan de Soestdijkerstraatweg 27 te Hilversum, staan wij voor u klaar. Ook zonder afspraak bent u van harte welkom voor een echt Italiaans kopje koffie.

Soestdijkerstraatweg 27,
1213 VR Hilversum
Telefoon: 035 - 720 00 00
Email: info@idbedrijfsmakelaars.nl

Za Op afspraak

Ma - Vr: 08.30 - 17.30
Za: Op afspraak
Volg ons:
035 720 00 00 info@idbedrijfsmakelaars.nl Soestdijkerstraatweg 27, 1213 VR Hilversum