fbpx

Hilversum – Neuweg 207

Neuweg 207

Hilversum
Soort object:
Kantoorruimte
Oppervlakte:
121 m2
In units vanaf:
121 m2
€ 995,00
per maand excl. BTW
beschikbaar

Omschrijving

Te huur aangeboden aan doorgaande weg, direct nabij de Gijsbrecht van Amstelstraat gelegen representatieve kantoor-/cursusruimte ter grootte van totaal ca. 121 m². Het object kent een goede attentiewaarde door zijn ligging aan de centrumring.

Deze kantoorruimte is bij uitstek geschikt voor bedrijven actief in de zakelijke- en persoonlijke dienstverlening. Er is voldoende (betaald) parkeergelegenheid direct voor de deur.

De Gijsbrecht van Amstelstraat bevindt zich om de hoek, hier vindt u een grote diversiteit aan winkelbedrijven, variërend van landelijke filiaalbedrijven zoals de Albert Heijn tot aan lokale detaillisten in zowel food, mode en bijvoorbeeld de verzorgingsbranche. Andere winkelketens en speciaalzaken op de Gijsbrecht van Amstelstraat zijn bijvoorbeeld: HEMA, Kruidvat, Etos, Gall & Gall en Shoeby.

De uitvalswegen richting de Rijksweg A-27 en de Vreelandseweg met een directe aansluiting richting de Rijksweg A-2 zijn nabij.

INDELING:
Eigen opgang (welke nog gerealiseerd zal worden), 2 kantoorkamers aan de voorzijde, overloop met separaat vernieuwd toilet- en douchegelegenheid, zeer grote kantoorruimte (zeer geschikt om cursussen te geven) met 3 veluxdakramen, ruimte met keukenblok v.v. vaatwasser en opstelling cv-ketel. Tevens bevindt zich in de keuken nog een magazijn/opslagruimte.

OPLEVERINGSNIVEAU
De ruimte zal onder meer worden opgeleverd met de navolgende voorzieningen:
- huidige vloerafwerking (laminaat)*;
- huidige systeemplafonds met verlichting*;
- vernieuwde toiletvoorziening met separaat douchegelegenheid;
- verwarming;
- keukenblok met vaatwasser en opstelling cv-ketel;
- kabelgoot*.

AANVANGSHUURPRIJS
De aanvangshuurprijs bedraagt € 995,- per maand.

BTW CLAUSULE
Geen BTW van toepassing op de huurprijs.

SERVICEKOSTEN
Huurder is een voorschotbedrag bedrag verschuldigd van € 25,- per m² per jaar, exclusief BTW, inzake de navolgende door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
• de levering van gas, water en elektra incl. vastrecht;
• schoonmaak algemene ruimten;
• onderhoud cv installatie;
• onderhoud brandmeld installatie;
• glasverzekering;
• afvalverwerking (kantoorafval);
• 5% administratiekosten.Huurder zal zelf zorg dragen voor de communicatieve diensten.

HUURPERIODE
De huurovereenkomst wordt bij voorkeur afgesloten voor de duur van 5 (vijf) jaar te verlengen met aansluitende perioden van telkens 5 (vijf) jaar. In overleg is een afwijkende huurperiode bespreekbaar.

OPZEGGING
Beëindiging van de huurovereenkomst geschiedt door opzegging tegen het einde van een huurtermijn, met in achtneming van een opzegtermijn van ten minste 12 (twaalf) maanden.

AANVAARDING
Oplevering van het gehuurde kan in overleg plaats vinden.Op korte termijn mogelijk.

HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ juli 2015) voor kantoorruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI Alle Huishoudens (2015=100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSTELLING
Ter meerdere zekerheid van de nakoming van de verplichtingen uit de huurovereenkomst dient een bankgarantie te worden verstrekt gelijk aan 3 (drie) maanden bruto huurprijs te vermeerderen met de verschuldigde omzetbelasting.


BESTEMMING / GEBRUIK
Het ter plaatse geldende bestemmingsplan ‘Bosdrift' kent de bestemming ‘Gemengd-5’ toe. De voor 'Gemengde doeleinden – Gemengd-5' aangewezen gronden zijn bestemd voor ‘detailhandelsdoeleinden’ en ‘dienstverlening’.

BIJZONDERE BEPALINGEN
Huurder dient zelf en voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor verkrijging en voortzetting van de overheidswege benodigde toestemming(en) of vergunning(en), teneinde de door huurder beoogde bedrijfsvoering in het gehuurde te kunnen uitoefenen.
Huurder is slechts gerechtigd om in overleg met en na schriftelijke toestemming van de verhuurder naamsaanduiding aan te brengen aan het gehuurde.

VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever. Deze documentatie kan derhalve niet als een aanbieding worden beschouwd.

Contactpersoon

Isabelle Smink


Welkom bij ID Café

Hoe drinkt u uw kopje koffie?

Vanuit ons goed bereikbare kantoor aan de Soestdijkerstraatweg 27 te Hilversum, staan wij voor u klaar. Ook zonder afspraak bent u van harte welkom voor een echt Italiaans kopje koffie.

Soestdijkerstraatweg 27,
1213 VR Hilversum
Telefoon: 035 - 720 00 00
Email: info@idbedrijfsmakelaars.nl

Za Op afspraak

Ma - Vr: 08.30 - 17.30
Za: Op afspraak
Volg ons:
035 720 00 00 info@idbedrijfsmakelaars.nl Soestdijkerstraatweg 27, 1213 VR Hilversum