fbpx

Hilversum – Van der Lindenlaan 2

Van der Lindenlaan 2

Hilversum
Soort object:
Kantoorruimte
Oppervlakte:
30m²
In units vanaf:
30m²
€ 525,00
per maand excl. BTW
verhuurd

Omschrijving

Recent gerenoveerd (gemeentelijk) monument ter grootte van totaal circa 314 m² b.v.o. verdeeld over drie bouwlagen, waarvan wij de bovenste verdieping te huur aanbieden. De villa is gelegen in een groene rustige omgeving nabij het centrum van Hilversum. De uitstraling van het geheel is zeer representatief en is gelegen op een markante locatie nabij het centrum van Hilversum.

BESCHIKBAAR
Kantoorruimte: ca. 30 m², gelegen op de bovenste verdieping met 2 dakkapellen. Gehele verdieping is recent gerenoveerd en o.a. voorzien van nieuw tapijt, airconditioning en 2 bergkasten. Gemeenschappelijk gebruik van pantry, toilet en vergaderruimte.

HUURPRIJS
De huurprijs bedraagt € 525,- per maand, exclusief BTW en servicekosten.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt opgeleverd in de huidige zeer goede staat en kent een compleet opleveringsniveau, inclusief onder meer de navolgende zaken en voorzieningen:
• airconditioning;
• huidige vloerafwerking middels nieuw tapijt;
• huidige strakke- en recent gesauste wand-/plafondafwerking;
• verwarming;
• brandblusser;
• lichtpunten;
• 2x berg-/archiefkasten;
• gemeenschappelijk gebruik pantry, toiletgroep en vergaderruimte.

Indien gewenst kan er gemeubileerd gehuurd worden, vergoeding nader te bespreken.

PARKEREN
Er is één parkeerplaats beschikbaar op eigen terrein. De huurprijs voor deze parkeerplaats bedraagt € 75,- per maand, exclusief BTW.

HUURPERIODE
Verhuurder streeft naar een huurrelatie van langer dan één jaar, maar is bereid flexibel mee te denken inzake de lengte van de huurtermijn.

AANVAARDING
In overleg, kan per direct.

SERVICEKOSTEN
Huurder is een vast bedrag van € 75,- per maand, exclusief BTW verschuldigd, inzake de navolgende door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
• de levering van gas, water en elektra incl. vastrecht;
• schoonmaak algemene ruimten;
• onderhoud cv installatie;
• onderhoud airconditioning;
• onderhoud brandmeld installatie en blusmiddelen;
• onderhoud algemene ruimten;
• terreinonderhoud;
• glasverzekering;
• afvalverwerking (kantoorafval);
• 5% administratiekosten.

Huurder dient zelf zorg te dragen voor de diverse leveringscontracten t.b.v. de communicatieve diensten. Er is een glasvezelaansluiting aanwezig.

BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wet op de omzetbelasting 1968.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum, wordt de laatst geldende huurprijs verhoogd op basis van het maandprijsindexcijfer voor de gezinsconsumptie CPI Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal géén daling ondergaan.

HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ juli 2015) voor kantoorruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.

METRAGE
De in deze aanbieding genoemde metrages zijn met zorg berekend. Verschil tussen de opgegeven en de werkelijke grootte verleent aan geen der partijen enig recht.

BIJZONDERE BEPALINGEN
Huurder dient zelf en voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor verkrijging en voortzetting van de overheidswege benodigde toestemming(en) of vergunning(en), teneinde de door huurder beoogde bedrijfsvoering in het gehuurde te kunnen uitoefenen.
Huurder is slechts gerechtigd om in overleg met en na schriftelijke toestemming van de verhuurder naamsaanduiding aan te brengen aan het gehuurde.

VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever. Deze documentatie kan derhalve niet als een aanbieding worden beschouwd.

Contactpersoon

Isabelle Smink

Locatie

Map Data
Map data ©2019 Google
Map DataMap data ©2019 Google
Map data ©2019 Google

Welkom bij ID Café

Hoe drinkt u uw kopje koffie?

Vanuit ons goed bereikbare kantoor aan de Soestdijkerstraatweg 27 te Hilversum, staan wij voor u klaar. Ook zonder afspraak bent u van harte welkom voor een echt Italiaans kopje koffie.

Soestdijkerstraatweg 27,
1213 VR Hilversum
Telefoon: 035 - 720 00 00
Email: info@idbedrijfsmakelaars.nl

Za Op afspraak

Ma - Vr: 08.30 - 17.30
Za: Op afspraak
Volg ons:
035 720 00 00 info@idbedrijfsmakelaars.nl Soestdijkerstraatweg 27, 1213 VR Hilversum