fbpx

Hilversum – Marterlaan 55

Marterlaan 55

HILVERSUM
Soort object:
Kantoorruimte
Oppervlakte:
70 m2
In units vanaf:
70 m2
€ 995,00
per maand excl. BTW
€ 210.000,00
kosten koper excl. BTW
verkocht

Omschrijving

Onlangs compleet gerenoveerde zelfstandige kantoor-/praktijkruimte met patiotuin verdeeld over 3 verdiepingen gesitueerd in het midden van het appartementengebouw.

De praktijkruimte is te bereiken via de achterzijde van het appartementengebouw en is als volgt ingedeeld:
Begane grond: uitbouwde kamer met complete keuken en toilet met openslaande deuren naar de tuin
1e verdieping: kamer 2 met veel lichtinval
2e verdieping: kamer 3 met veel lichtinval en separaat een badkamer met toilet, douche en wastafel
3e verdieping: aansluiting voor wasmachine/droger, cv-opstelling en toegang tot dakterras
Berging in de onderbouw.

Totale vloeroppervlak ca. 70m² v.v.o.
Van het gehuurde is geen meetcertificaat volgens NEN 2580 aanwezig.

Door de ligging in een woonomgeving en de beschikbare parkeergelegenheid biedt de ruimte vele mogelijkheden voor diverse beroepsgroepen.

Bij de unit zelf behoren geen eigen parkeerplaatsen. Op de openbare weg voor het gebouw is voldoende gratis parkeermogelijkheid voorhanden.


OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt in de huidige staat opgeleverd inclusief onder meer de navolgende voorzieningen:
- huidige vloerafwerking*;
- raambekleding*;
- basis verlichting*;
- keuken v.v. diverse apparatuur;
- toiletten;
- gas C.V. installatie met vloerverwarming;

* De hierboven genoemde zaken worden 'om niet' beschikbaar gesteld. De kosten van onderhoud, vervanging en/of vernieuwing komen voor rekening van huurder.

AANVANGSHUURPRIJS
De aanvangshuurprijs bedraagt € 995,- per maand, exclusief BTW.
De kantoor-/praktijkruimte wordt tevens te koop aangeboden voor € 210.000,- k.k.

PARKEREN
Openbaar parkeren.

BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wet op de omzetbelasting 1968.

BESTEMMING
Volgens het bestemmingsplan ‘Vreelandseweg’ wordt het object bestemd als Wonen-2 waarbij bedrijfsmatige activiteiten zijn toegestaan. O.b.v. splistingsakte is praktijkruimte toegestaan. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met ons kantoor. Conform het huishoudelijk reglement van de VVE is tussen 7:00 en 21:00 normaal gebruik toegestaan. Buiten deze uren is onredelijke hinder door geluid niet toegestaan.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI Alle Huishoudens (2015=100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

ZEKERHEIDSTELLING
Ter meerdere zekerheid van de nakoming van de verplichtingen uit de huurovereenkomst dient een bankgarantie te worden verstrekt gelijk aan 3 (drie) maanden huurprijs te vermeerderen met de verschuldigde omzetbelasting.

SERVICEKOSTEN
Het bedrag aan servicekosten bedraagt EUR € 120,- exclusief BTW per maand, wegens de navolgende door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
- Onderhoud luchtbehandeling en CV;
- VVE lasten;
- Glasbewassing buitenzijde;
- Schoonmaak daken, hemelwaterafvoer, etc.;
- Schoonmaken gevel (1x per 2 jr.).

Huurder is zelf verantwoordelijk voor de levering van gas, elektra en water en de levering van communicatieve diensten.

HUURPERIODE
In overleg.

OPZEGGING
Beëindiging van de huurovereenkomst geschiedt door opzegging tegen het einde van een huurtermijn, met in achtneming van 6 maanden.

AANVAARDING
Per direct.

HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ januari 2015) voor kantoorruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.

VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever.

Contactpersoon

Isabelle Smink


Welkom bij ID Café

Hoe drinkt u uw kopje koffie?

Vanuit ons goed bereikbare kantoor aan de Soestdijkerstraatweg 27 te Hilversum, staan wij voor u klaar. Ook zonder afspraak bent u van harte welkom voor een echt Italiaans kopje koffie.

Soestdijkerstraatweg 27,
1213 VR Hilversum
Telefoon: 035 - 720 00 00
Email: info@idbedrijfsmakelaars.nl

Za Op afspraak

Ma - Vr: 08.30 - 17.30
Za: Op afspraak
Volg ons:
035 720 00 00 | info@idbedrijfsmakelaars.nl | Soestdijkerstraatweg 27, 1213 VR Hilversum | KvK 52234266