fbpx

Loosdrecht – Oud-Loosdrechtsedijk 186

Oud-Loosdrechtsedijk 186

Loosdrecht
Soort object:
Kantoorruimte
Oppervlakte:
326 m2
In units vanaf:
55 m2
€ 1.100,00
per maand excl. BTW
beschikbaar

Omschrijving

"De Porseleinfabriek" te Loosdrecht

In dit compleet gerenoveerde kantoorpand - te midden van het levendige watersportgebied van Oud-Loosdrecht met zijn vele restaurants op loopafstand - met een totaal vloeroppervlak van ca. 326 m² zijn diverse kantoorruimtes te huur, welke zijn voorzien van een compleet en hoogwaardig opleveringsniveau, verdeeld over de begane grond en eerste verdieping.

"De Porseleinfabriek" is gelegen op een markante zichtlokatie naast de Albert Heijn en diverse restaurants op loopafstand, met voldoende parkeerplaatsen voor het pand en op het naastgelegen openbare parkeerterrein.
Het gebouw kenmerkt zich als een prettige en comfortabele werkomgeving, vanwege de vele daglichttoetreding, eigen balkon en het hoge afwerkingsniveau. Verhuurder biedt de mogelijkheid om de kantoorruimte compleet gemeubileerd te huren.

Beschikbare kantoor-/winkel-/praktijkruimtes

Begane grond
186A Kantoorruimte van ca. 55 m² v.v.o. gelegen aan de voorzijde van het gebouw v.v. eigen pantry, toilet, tegelvloer en airconditioning.

186B Kantoorruimte van ca. 65 m² v.v.o. gelegen aan de voorzijde van het gebouw v.v. eigen pantry, toilet, tegelvloer en airconditioning.


1e verdieping
186 C (Gemeubileerde) kantoorruimte van ca. 65 m² v.v.o. gelegen aan de voorzijde van het gebouw met zicht op de Loosdrechtse Plassen v.v. balkon, tapijt, eigen pantry, toilet en airconditioning.

186 D Reeds verhuurd.

Genoemde metrage is inclusief een aandeel in de algemene ruimtes.

HUURPRIJS
Begane grond:
186A € 1.100,- + € 175,- servicekosten per maand, excl. BTW.
186B € 1.250,- + € 200,- servicekosten per maand, excl. BTW.
Verdieping:
186C € 1.200,- + € 200,- servicekosten per maand, excl. BTW.
Aanvullende vergoeding voor kantoorinrichting €100,- per maand, excl. BTW.


OPLEVERINGSNIVEAU
Het kantoorpand wordt opgeleverd in representatieve staat en kent een compleet opleveringsniveau, inclusief onder meer de navolgende zaken en voorzieningen:
- cv-installatie met radiatoren;
- nieuwe pantry v.v. koelkast;
- nieuwe toiletruimte;
- airconditioning;
- huidige vloerafwerking middels tapijt (verdieping);
- huidige vloerafwerking middels tegelvloer (begane grond);
- raamdecoratie;
- opbouwverlichting (railsysteem).

PARKEREN
Gemeenschappelijk parkeren op eigen terrein (geen toewijzing). Tevens voldoende openbare parkeergelegenheid op naastgelegen parkeerterrein.

SERVICEKOSTEN
Huurder is een voorschotbedrag servicekosten verschuldigd, inzake de navolgende door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
- levering van gas, water en elektra;
- rioolbelasting en zuiveringsheffing;
- schoonmaak en glasbewassing binnenzijde v.d. algemene ruimte;
- glasbewassing buitenzijde;
- diverse onderhouds gerelateerde werkzaamheden m.b.t. CV, airconditioning etc.
- ongedierte bestrijding buiten;
- tuinman t.b.v. onderhoud buitenterrein;
- 5% administratiekosten;
- technisch onderhoud
- afvalverwerking.

Verhuurder heeft het recht om het voorschotbedrag aan te passen indien blijkt dat de hoogte van het bedrag ontoereikend is en/of de omvang van het pakket van leveringen en diensten uit te breiden als daartoe aanleiding bestaat.

Jaarlijks, of zoveel eerder als de huurovereenkomst eindigt, zal verrekening tussen partijen plaatsvinden aan de hand van de werkelijk betaalde nota’s, waarbij toerekening geschiedt middels het gehuurde vloeroppervlak ten opzichte van het totale verhuurbare vloeroppervlak in kantoorgebouw.

OVERIGE LEVERING EN DIENSTEN
Het is mogelijk om de kantoorruimte gemeubileerd te huren voor een aanvullende vergoeding vanaf € 100,- per maand, exclusief BTW.

INTERNET/TELEFONIE
Huurder is zelf verantwoordelijk voor de levering van de communicatieve diensten..

BESTEMMING / GEBRUIK
Het ter plaatse geldende bestemmingsplan bestemming ‘Centum’ toe. De voor ‘Centrum’ aangewezen gronden zijn o.a. bestemd voor:
kantoor, detailhandel, maatschappelijke voorzieningen.

HUURTERMIJN
Verhuurder streeft naar een huurrelatie van minimaal 2 jaar, maar is bereid flexibel mee te denken inzake de lengte van de huurtermijn.

HUURPRIJSBETALING
De huurbetalingsverplichting dient per maand vooruit te worden voldaan.

AANVAARDING
In overleg.

BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wet op de omzetbelasting 1968.

HUURPRIJSAANPASSING
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na de huuringangsdatum, wordt de laatst geldende huurprijs verhoogd op basis van het maandprijsindexcijfer voor de gezinsconsumptie CPI Alle Huishoudens (2015 = 100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal géén daling ondergaan.

HUUROVEREENKOMST
Op basis van het standaard model huurovereenkomst volgens de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ juli 2015) voor kantoorruimte in de zin van artikel 7:230a BW, zoals gehanteerd wordt door de Nederlandse Vereniging van Makelaars in onroerend goed (NVM). Verhuurder zal gebruik maken van standaard verhuurderaanpassingen.

METRAGE
De in deze aanbieding genoemde metrages zijn met zorg berekend. Verschil tussen de opgegeven en de werkelijke grootte verleent aan geen der partijen enig recht, behoudens in geval van niet correcte verrekening van de servicekosten.

BIJZONDERE BEPALINGEN
Huurder dient zelf en voor eigen rekening en risico zorg te dragen voor verkrijging en voortzetting van de overheidswege benodigde toestemming(en) of vergunning(en), teneinde de door huurder beoogde bedrijfsvoering in het gehuurde te kunnen uitoefenen.
Huurder is slechts gerechtigd om in overleg met en na schriftelijke toestemming van de verhuurder naamsaanduiding aan te brengen aan het gehuurde.

VOORBEHOUD
Deze informatie wordt u verstrekt onder het voorbehoud van het verkrijgen van de finale goedkeuring en instemming van onze opdrachtgever. Deze documentatie kan derhalve niet als een aanbieding worden beschouwd.

Contactpersoon

Isabelle Smink


Welkom bij ID Café

Hoe drinkt u uw kopje koffie?

Vanuit ons goed bereikbare kantoor aan de Soestdijkerstraatweg 27 te Hilversum, staan wij voor u klaar. Ook zonder afspraak bent u van harte welkom voor een echt Italiaans kopje koffie.

Soestdijkerstraatweg 27,
1213 VR Hilversum
Telefoon: 035 - 720 00 00
Email: info@idbedrijfsmakelaars.nl

Za Op afspraak

Ma - Vr: 08.30 - 17.30
Za: Op afspraak
Volg ons:
035 720 00 00 info@idbedrijfsmakelaars.nl Soestdijkerstraatweg 27, 1213 VR Hilversum